محصولات

سامانه ضبط مکالمات

این سامانه بصورت متمرکز یا غیرمتمرکز می‌تواند تماس‌های صوتی SIP , SCCP را ضبط کند و با یک پنل مدیریت پیشرفته تحت وب در اختیار سازمان قرار دهد

اطلاعات بیشتر

سرویس پست الکترونیک

این سرویس شامل وب‌میل، زیرساخت پست الکترونیک، احراز هویت، انتقال ایمیلهای قدیمی و تمامی امکانات لازم برای پست الکترونیک یک سازمان است

اطلاعات بیشتر

سامانه مدیریت هویت و دسترسی

مجهز به سیستم‌های مدیریت هویت و دسترسی، ثبت‌نام، پروفایل کاربری، احراز هویت منطبق با نیاز سازمان، SSO و همگام‌ساز اطلاعات با سامانه‌های اصلی (مادر) هر سازمان

اطلاعات بیشتر

سامانه ارتباطات یکپارچه ابری

شامل زیرسامانه‌های تقویم، فایل درایو (کیف اسناد)، ایمیل (با قابلیت ارتباط با کیف اسناد) ، مخاطبین، یادداشت و وظایف

اطلاعات بیشتر

سامانه مانیتورینگ (پایش و هشدار) شبکه

مانیتورینگ پیشرفته شبکه با داشبوردهای پویا و معماری توزیع شده و ارتباط با سرویس‌های اطلاع رسانی

اطلاعات بیشتر

سامانه احراز هویت متمرکز (Single Sign On)

شما می‌توانید اطلاعات سامانه احراز هویت متمرکز (SSO) متین را از لینکهای زیر دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر

مدیریت درخواست‌ها (HelpDesk)

سامانه مدیریت درخواست‌ها جهت مدیریت گردش کار داخل سازمانی و پشتیبانی از درخواست‌های درون و برون سازمانی تحت وب

اطلاعات بیشتر

LAN Accounting

سامانه مدیریت دسترسی کاربران به اینترنت شامل Radius, HotSPot, LogAnalyzer و پنل مدیریت و پروفایل کاربری

اطلاعات بیشتر