محصولات

سامانه ضبط مکالمات

این سامانه بصورت متمرکز یا غیرمتمرکز می‌تواند تماس‌های صوتی SIP , SCCP را ضبط کند و با یک پنل مدیریت پیشرفته تحت وب در اختیار سازمان قرار دهد

اطلاعات بیشتر

سرویس پست الکترونیک

این سرویس شامل وب‌میل، زیرساخت پست الکترونیک، احراز هویت، انتقال ایمیلهای قدیمی و تمامی امکانات لازم برای پست الکترونیک یک سازمان است

اطلاعات بیشتر

سامانه اخذ و احراز هویت مرکزی

مجهز به سیستم‌های ثبت‌نام، پروفایل کاربری، احراز هویت منطبق با نیاز سازمان، SSO و همگام‌ساز اطلاعات با سامانه‌های مادر هر سازمان

اطلاعات بیشتر

سامانه ارتباطات یکپارچه ابری

شامل زیرسامانه‌های تقویم، فایل درایو (کیف اسناد)، ایمیل (با قابلیت ارتباط با کیف اسناد) ، مخاطبین، یادداشت و وظایف

اطلاعات بیشتر

سامانه مانیتورینگ (پایش و هشدار) شبکه Zabbxi

مانیتورینگ پیشرفته شبکه با داشبوردهای پویا و معماری توزیع شده و ارتباط با سرویس‌های اطلاع رسانی

اطلاعات بیشتر

سامانه یکبارورود

سامانه Single-Sign-Onبا پشتیبانی از پنل مدیریت جامع و پروتکل‌های OAuth2, SAML, CAS, RESTful راه حلی برای ورود یکپارچه به سامانه‌های سازمان

اطلاعات بیشتر

مدیریت درخواست‌ها (HelpDesk)

سامانه مدیریت درخواست‌ها جهت مدیریت گردش کار داخل سازمانی و پشتیبانی از درخواست‌های درون و برون سازمانی تحت وب

اطلاعات بیشتر

LAN Accounting

سامانه مدیریت دسترسی کاربران به اینترنت شامل Radius, HotSPot, LogAnalyzer و پنل مدیریت و پروفایل کاربری

اطلاعات بیشتر